Ker It

Brands Logo Kerit

За Stone Italiana

Stone Italiana е основана във Верона през 1979 и днес е водещ производител на рекомпозирани кварцови и мраморни повърхности. През годините производството на Stone Italiana винаги е било отражение на нов начин на възприемане и използване на камъка, нещо, което много прилича на семантична революция. Stone Italiana преоткрива качества, които съществуват в естествения свят, като уникалностнеповтаряемост и разнообразие, и въпреки това никога не се е опитвала да имитира природата. По-скоро е откривала вдъхновение в нея за създаването на чисто нови материали, които предлагат подобрени характеристики на този все по-придирчив пазар. 

Проучванията са начина на Stone Italiana да съществува и да взаимодейства с идеи, дизайн и интуиция. Проучвания, обаче, не могат да съществуват без експерименти, и това е топ приоритет в Stone Italiana, през всички производствени стъпки, продиктувани както от естетически съображения, така и в полза на продуктовите характеристики.
Stone Italiana непрекъснато се стреми да произвежда повърхности с подобрена механична устойчивост, намалена дебелина, тегло, както и винаги да експериментира с нови цветове и текстури, докато изпробва нови смеси и тонове, пригодени специфично към конкретните клиентски нужди. И така, иновацията и технологията са ключовите фактори на културата на качество, с която винаги се е отличавала Stone Italiana.

Серии

Зелена визия

  • StoneItaliana Gallery Green VisionОт 1979 Stone Italiana са посветени на постигане на съвършенство от гледна точка на дизайн, качество и специално отношение към въпроси като околната среда, безопасността на работниците и здравето.
    На база на тази концепция Stone Italiana прилага Интегрирана система за управление на качеството, околната среда и безопасност на работното място, в съответствие със стандартите ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007, които компанията покрива в резултат на поетата отговорност.

Бутикови решения

В Stone Italiana винаги сме посветени на развойната дейност и иновацията и винаги сме готови да поемаме нови предизвикателства. Нашият творчески изследователски процес стана познат като “лаборатория за идеи”, която се използва от архитекти, разработчици и дизайнери, които искат да експериментират с нови естетически решения, и която, от своя страна, се подхранва от тях. Така избрахме да споделим нашето послание с тях и да работим заедно с тях в развиването на специални цветови нюанси, тонове, иновативни вложки и текстури, и изключителни комбинации от материали. Типични примери за този подход са подовите настилки, които разработихме за клиенти като Armani, Chloé, Pucci, Benetton, Fendi, Trussardi, Swatch и Deutsche Bank, и др.