Здравейте!
С известно закъснение, без това да намалява значението на думите ми, Ви пиша, за да изразя добрите си клиентски впечатления от Вашата работа.
Въпреки неприятните обстоятелства, които възникнаха с първоначално избрания от мен камък за кухненския плот, бих искала да ви поздравя за гъвкавостта, която проявихте в разрешаването на моя казус. Клиентската удовлетвореност е нелеко постижима и когато възникне подобна ситуация, най-важно е как тя се решава. В продължение на това – Вие определено показахте, че държите на услугата, която предлагате и защитихте професионалното си име. Поехте като ваши ангажименти възникналите неудобства – смяна на мивка, разлика в стойността на материала, монтаж на плота в удобно за мен време.
Още веднъж – поздравявам целия Ви екип за професионалното отношение и Ви пожелавам успешни бизнес дела!
В мое лице имате доволен клиент, който определено би ви препоръчал на приятелите си.С уважение!
Росица Петкова